יום שני, 15 בנובמבר 2010

איך לשווק תוכנית שותפים - רעיונות שבאמת עובדים

שיווק תוכניות שיתופים היום עובד לפי כמה עקרונות פשוטים, אתה חייב לדעת את המוצר ולהכיר אותו ב100% כדי להמליץ עליו, הוא חייב להיות מוצר טוב ושימושי שיש לו עניין והחוק השלישי הוא שאתה חייב למצוא את האנשים שמחפשים את המוצרים האלה ולא לחכות שהם יגיעו אליך או יותר גרוע - שמישהו אחר יביא אותם אליהם.



אני רוצה להציג בפניכם כמה שיטות לשיווק תוכניות שותפים שבאמת עובדות.
אם תלמדו טוב ותעשו בהם שימוש חכם הם יכולים ליצור עבורכם הכנסה יפה שתפתח את הדרך שלכם לשינוי שאתם רוצים בחיים שלכם.

שיטה מס' 1: סיקור מוצרים
השיטה הזאת מצוינת עבור מתחילים בנושא תוכניות שותפים כאשר הרעיון הוא באמת לכתוב מאמר/כתבת סיקור על המוצר כשאתם ממליצים עליו ואומרים לקוראים שכדאי להם לבקר ולראות בעצמם. בתוך הכתבה אתם מכניסים כמה קישורים ללינק השותפים שלכם בתקווה שאחד מהקוראים ילחץ על אחד מהקישורים האלה, יגיע לאתר ויבצע רכישה של המוצר (ואתם קוטפים עמלה יפה).

אני ממליץ בתחילה לסקר מוצר שאתם באמת קניתם וניסיתם בעצמכם. שאתם מציגים את המוצר תשתמשו יותר בהצגת ההיתרונות שיגעו ברגשות של האנשים ולא ביתרונות הישירים של המוצר. אל תנסו על ההתחלה לדבר ולהציג את המוצר כאנשי מכירות. הציגו אותו כחברים הממליצים עליו כאשר השתמשתם בו ואתם יודעים מה הוא עושה ואם הוא שווה את המחיר.

אחת היתרונות הגדולים בשיטה הזו הוא שהיא חינמית לחלוטין.
אתם יכולים לעשות את זה דרך הקמה של בלוג בעל דף אחד של בלוגר לדוגמא וכל מה שישאר לכם הוא רק להביא תנועה לכתבה.
את התנועה אתם יכולים להביא מפורומים, אתרי מאמרים או בלוגים אחרים או רשתות חברותיות כמו פייסבוק וטוויטר וכו'... שיטות אלה גם לא עולות אפילו שקל, רק קצת זמן ואנרגיה...

שיטה מס' 2: שיטת בניית רשימת תפוצה

השיטה עובדת לטווח ארוך יותר אך גם המועדפת ביותר בעולם שיווק השותפים היום כיוון שהיא בונה אתכם לטווח ארוך ומאפשרת לכם להרוויח כל הזמן מאותה תנועה של אנשים. הרעיון הוא לבנות דף נחיתה לחלוקת מוצר מסוים בחינם כאשר כל מה שאתם צריכים לבקש הוא את האימייל של המבקרים בתמורה למתנה. אנשים מכניסים את האימייל שלהם לרשימה שלכם ואתם יכולים לשלוח להם במייל הצעות של תוכניות שותפים.

אני מכיר הרבה משווקים בחו'ל שמרוויחים עשרות אלפי דולרים בחודש מרשימות תפוצה של כמה אלפי אנשים בלבד.
זוהי ללא ספק השיטה הטובה והמומלצת היום לשיווק שותפים לטווח הארוך.

שיטה מס' 3: מיני אתר ממוקד

השיטה עובדת על רעיון לבניית אתר או בלוג המיוחדים לקידום של מוצר מסוים אחד או כמה מוצרים בודדים. האתר מסקר את המוצר לעומק ומכיל פרסומות וקישורים אליו בתוך האתר והמאמרים בו. השיטה עובדת על רעיון של קידום במנועי חיפוש לפי נושא מסוים. אתם מציעים על מוצר או יותר בתוך אתר הממוקד שקודם במנועי החיפוש תחת מילת המפתח שמסכמת את המוצרים... לדוגמא במילת המפתח "תנועת מבקרים באתר" יכולים להיות מגוון רחב של ספרים ומדריכים שאתם יכולים לשווק ולסקר בתוך האתר שלכם כאשר כל המאמרים מכילים את מילת המפתח הזאת. השיטה מערבת קצת SEO שזה אופטימזציה של האתר במנועי חיפוש. עם הזמן אתם תבנו יותר ויותר אתרים כאלה כשתבינו שזה משתלם לכם כשכל אתר מכניס לכם כמה מאות דולרים בחודש בממוצע.

מילים אחרונות:
אז אלה היו 3 שיטות שבאמת עובדות בעולם שיווק תוכניות השותפים היום. אלה תוכניות שאם תשקיעו בהם קצת זמן ותעבדו נכון אתם תוכלו להרוויח מהם לא מעט כסף. אלה שיטות שכל המשווקים בעולם משתמשים בהם היום כדי ליצור את ההכנסות שלהם ואין לי ספק שאם תעבדו נכון גם אתם תצליחו.

אהבתם את הכתבה?

אין תגובות: