יום שני, 20 בדצמבר 2010

שינוי כותרת מאמר ואיך זה משפיע על כמות הצפיות בו - חלק 1


אני הולך להיכנס איתכם היום לחקר בכמה חלקים של איך משפיע הכותרת על כמות הצפיות במאמר שלכם.

אם כן, זה לא סוד שגם בארץ וגם בעולם משווקים, יזמים מנוסים ומתחילים, מפרסמים, מקדמי אתרים, בעלי חברות וסתם אנשים שרוצים לפרסם ולקדם את האתר שלהם בכל תחום שהוא, כותבים ומעלים מאמרים לאינדקסי מאמרים שונים.

החלטתי לבחון את הנושא מקרוב ולראות כמה מבקרים אני יכול להביא לבלוג שלי מהעלאה של מספר מאמרים לרשתות מאמרים...
בינתיים אני רוצה לחקור את אתר המאמרים שמספק לי הכי הרבה צפיות למאמרים שלי עד היום והוא אתר articles.co.il הלוא הוא אינדקס מאמרים ישראלי מוביל.

העלתי לשם לפני כחודש 11 מאמרים והחלטתי לעקוב אחר התוצאות. כמות המבקרים שהגיעו לאתר שלי בחודש האחרון מ11 מאמרים אלה עובר את ה30...

ועכשיו לחלק חשוב גם כן וזה כמות הצפיות במאמרים שלי.
עד אתמול זה היה כמות הצפיות במאמרים שלי:

כפי שתוכלו לראות ב5 מאמרים ששיניתי את הכותרת שלהם אתמול, אלה כמות הצפיות החדשה בהן:



אלה השינויים ביום אחרון:
- הסוד להצלחה - +4 צפיות
- תיבת חיפוש של גוגל - +3 צפיות
- כפתור לייק של פייסבוק - +4 צפיות
- צבע הספר האלקטרוני שלכם - +9 צפיות
- שיטה לשיווק שותפים - +7 צפיות

לאומת המאמרים האחרים שלא שיניתי את כותרתם:

- איך לגרום לאחרים להביא מבקרים לאתר שלכם בחינם - +4 צפיות
- איך לשווק תוכניות שותפים - +2 צפיות
- שיווק שותפים בספר אלקטרוני - +3 צפיות
- כמה מבקרים יכול להביא לכם מאמר אחד - +1 צפיות
- SEO - מידע חובה - +1 צפיות
- 3 טעויות נפוצות בתוכניות שותפים - +3 צפיות

---------------------------

כפי שאנחנו יכולים להיווכח, חלק מהכותרות ששיניתי נשארו על הסטנדרט של 3-4 צפיות חדשות ביום (שזה 90-120 בחודש) וחלק מהכותרות שעברו שינוי הביאו אף 7-9 צפיות ביום האחרון שזה ממוצע של 210-270 צפיות בחודש, יותר מפי 2 מכמות הצפיות הרגילה!

כפי שניתן לראות, ישנם עדיין כותרות שחייבות לעבור שינוי כדי שנראה תוצאות טובות יותר...
אז היום אני ישנה את הכותרות של 2 המאמרים שהביאו לי צפיה אחת ביום האחרון ונראה מחר כמה צפיות הם יניבו לנו.

אז עד מחר, תמשיכו לשנות את הכותרות שלכם עד שיביאו לכם כמות מספקת של צפיות כי תמיד אפשר לשפר ולנסות...

בברכה,
ניסים. Neo Millionaire.


אין תגובות: