יום רביעי, 15 בדצמבר 2010

מיקום דף הסקוויז שלכם באתר/בלוג

כל הרעיון של רשימת דיוור הוא מאוד פשוט, אתם מציעים משהו למבקרים באתר שלכם (לדוגמא ספר או מדריך ווידיאו) ובתמורה הם שמים את השם והאימייל שלהם.
הם מקבלים אוטומטית לאימייל את הספר או המדריך ונשארים אצלכם ברשימת הדיוור.
כמובן שהם תמיד יוכלו לצאת ממנה כל עוד יבחרו בכך, לכן חשוב לכם לבנות מוניטין חיובי ולא רק לזרוק לעברם מוצרים.
כשזה נוגע לרשימות תפוצה אני אוהב להמליץ על 2 אתרים בלבד.

Aweber.com – האתר העולמי הכי טוב (לדעתי לפחות) לרשימות דיוור

Responder.co.il – אתר רב מסר – אתר ישראלי לרשימות תפוצה

התשלומים בשני האתרים מתבצעים על אותו עיקרון, ככל שהרשימה שלכם יותר גדולה כך העלות החודשית שלכם גדלה (אבל גם הסיכויים להרוויח יותר כסף מהרשימה שלכם).
Aweber מאפשר 30 יום ראשונים במחיר התנסות של 1$ ואילו אתר רב מסר מציע שירות ניסיון למשך שבועיים בחינם.

בחרו את השירות שתרצו והירשמו.
לאחר שתרשמו אנחנו כבר יכולים להתחיל לבנות את רשימת הדיוור שלנו.




דף הנחיתה לרשימת התפוצה שלכם יכול להיבנות בכמה סוגים, הינה העיקריים שבהם:

1- כחלק מאתר מכירות של ספר אלקטרוני – אולי תרצו להציע חלק ראשון מהספר בחינם בתמורה לכתובת האימייל של המבקרים.


2- דף נחיתה מיוחד לחלוקת ספר/מגזין/מדריך בווידיאו


3- חלק מאתר תוכן/בלוג שלכם


לאחר שנרשמתם לaweber או לרב מסר, צרו עיצוב של רשימת דיוור לאתר שלכם ותקבלו קוד, העתיקו את הקוד לאתר לפי המיקום שתרצו ובדקו שהוא עומד בדיוק איפה שאתם רוצים באתר.

לאחר מכן חזרו לחשבונכם באתר רשימת התפוצה שלכם וצרו הודעת חזרה אוטומטית למבקרים שנכנסים לרשימת התפוצה.
בהודעה זו, תודו להם שהצטרפו לרשימת התפוצה שלכם, כתבו כמה מילים אם תרצו וכמובן תנו להם קישור להורדת הספר או צפייה במדריך או כל דבר אחר שהבטחתם להם בתמורה לכך שהצטרפו לרשימת התפוצה שלכם.

הודעה זו המבקרים יקבלו אוטומטית עם כניסתם לרשימת התפוצה, לכן ההודעה חייבת להכיל את הקישור למה שהבטחתם בכניסה לרשימת התפוצה.



אין תגובות: