יום שלישי, 30 בנובמבר 2010

הוספת כפתור שיתוף של פייסבוק

עוד דרך נפלאה לפרסום האתר שלכם בחינם היא על ידי כך - שאחרים יעשו את זה בשבילכם.

הרצון העז של אנשים לשתף את חבריהם בדברים שגורמים להם להתפוצצות רגשות יכול לעבוד לטובתכם.
מצידם, הם משתפים את חבריהם ומספקים להם חומר מעניין לקריאה/צפייה, אתם בתמורה מקבלים פרסום בחינם.

תמיד כדאי שיהיה כפתור שיתוף באתר שלכם, אם יגיעו מבקרים שיתלהבו מהתוכן המוצג באתרכם הם ישמחו לחלוק אותו עם חבריהם לפייסבוק על ידי כפתור השיתוף הידידותי שתציבו באתרכם.

אז מכיוון שאני קצר היום בזמן (ראיתם באיזה שעה אני מעלה את המאמר...) אנחנו נעשה את זה ישר ולעניין...

כנסו לאתר:
http://developers.facebook.com/docs/share

למטה מופיעים לכם הקודים לפי סוגי הכפתורים... פשוט תעתיקו את הקוד לאתרכם למקום שאתם רוצים שכפתור השיתוף יופיע.

זה לא בהכרח יביא לכם אלפי מבקרים חדשים לאתר, אבל מכמה אנשים שהשתמשו בכפתור השיתוף הזה בבלוג הזה הגיעו לי כמה עשרות מבקרים מפייסבוק רק בשבוע האחרון...
אז אם תביאו הרבה מבקרים לאתר, יותר אנשים ישתמשו בכפתור וישתפו את חבריהם ויותר אנשים ייחשפו לאתרכם.

תגובה 1:

בלוג בניית אתרים אמר/ה...

אני עוסק עכשיו בניית אתר באינטרנט ובנוסף אני גם עוסק קידום אתר בגוגל ויש לי מערכת בניית אתר משלי ורציתי להגיד שהכפתור של לייק הוא עוד דרך נפלאה לפרסום האתר שלכם בחינם היא על ידי כך - שאחרים יעשו את זה בשבילכם.