יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

הבאת מבקרים לאתר - קמפיין מאמרים

חושבים שזה לא שווה כלום? - תחשבו שוב :)

הבאת מבקרים דרך מאמרים עובדת בשיטה אוטומטית וחינמית.

כל המאמץ שלכם הוא לכתוב מאמר חדש ולעלות אותו לאתרי מאמרים גדולים כאשר בסוף כל מאמר מתנוססת החתימה שלכם ובה קישור והסבר על האתר שלכם.



חושבים שזה לא עובד? שלא יגיעו לכם יותר מדי מבקרים מזה?

אז תחשבו שוב!

אני גם חשבתי כך עד היום ועשיתי ניסוי, לפני יומיים העלתי 4 כתבות ל2 אתרי מאמרים מובילים בישראל (2 מאמרים לכל אתר) והיום אושרו המאמרים בבוקר. בסוף היום אני יודע שאחד המאמרים נקרא 11 פעמים והביא לי 3 כניסות לאתר ממבקרים שונים. כמה אנשים קראו את המאמרים באתר השני אני לא יודע אבל משני המאמרים שם הגיעו לי עוד 4 מבקרים היום... אז בסופו של יום הבאתי 7 מבקרים לבלוג שלי רק דרך המאמרים האלה.
וזה רק מ2 מאמרים.
לא כל מאמר שלכם ישכנע את האנשים לראות ולגלות מי אתם ולהיכנס לאתר שלכם כדי ללמוד עליכם ועל המוצרים או המאמרים שלכם עוד...
אבל צריך תמיד להמשיך לנסות ולעלות עוד מאמרים. כוונו לכמה עשרות מאמרים בכל אינדקס מאמרים כזה.
אם הבאתי 7 מבקרים ביום מ4 מאמרים שהעלתי, אז תארו לכם שהייתי מעל 100 מאמרים שלי?

וזה רק משיטה אחת מתוך רבות להביא מבקרים ממוקדים לאתר שלך בחינם.

אתרי המאמרים הישראלים המומלצים הם:
Articles
Reader
TheMarker

כתיבת מאמרים היא נכונה וחיונית עבור הבאת מבקרים לאתר והעלאת המוניטין החיובי שלך באינטרנט. בנוסף קישורים חיצוניים מאתרים איכותיים ומובילים בתחום יכול רק לעזור לאתר שלך להתקדם במנועי החיפוש.

בקרוב אני יעלה עוד מאמרים בנושא איך לכתוב מאמרים בעצמכם בצורה נכונה ואיכותית וכמובן עוד דרכים חינמיות להביא מבקרים לאתר שלך ואמשיך לגלה את סודות הכסף באינטרנט, כל השיטות הטיפים והטריקים לעשיית כסף באינטרנט.

אהבתם את הכתבה?

אין תגובות: