יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

רשימת דיוור - הבסיס המוצק לעסק שלך.

השעה עכשיו 5 בבוקר ואני אחרי בערך 18 שעות של עבודה (עם הפסקות כמובן וסרט של ג'יימס בונד בערב :P ) ולמעלה מ20 שעות ללא שינה ולכן אני המאמר הבא יהיה קצר ולעניין.



אני רוצה להזכיר לכם מה החשיבות של רשימת התפוצה שלכם.

בעזרת רשימת תפוצה (רשימת דיוור) אתם יכולים לשמור את הלקוחות שלכם קרובים אליכם.

מה זאת אומרת?

אנשים מכניסים את האימייל שלהם לרשימת התפוצה שלכם ואתם יכולים לשלוח להם אימיילים ולעדכן אותם במוצרים שלכם, בעדכונים באתרים שלכם, במאמרים חדשים שהעלתם לבלוג שלכם ועוד... זה גם ישמור את הלקוחות שלכם קרוב אליכם ותוכלו להשתמש בזה כדי להביא אותם בחזרה לאתר/בלוג שלכם ולהפוך אותם למבקרים קבועים.

אם תשלחו להם כתבות ומדריכי ווידיאו שהכנתם לצפייה בחינם אני בטוח שהם ישמחו וזה יעלה את המוניטין החיובי שלכם.

בעזרת רשימת תפוצה תוכלו גם לשווק מוצרים של אחרים ללקוחות שלכם ולקבל עמלות על המוצרים שתמכרו.

אם לדוגמא אתם רוצים לקדם אבני מלח מיוחדות מחנות של ים המלח המפרסמת את עצמה ב wesell או מקור שותפים אחר, אתם כותבים אימייל שיווקי לרשימה שלכם וכמובן מוסיפים את קישור השותפים וככל שתכניסו יותר אנשים לקישור כך יגדל הסיכוי שתתבצע מכירה ושאתם תרוויחו עמלה.

משווקים גדולים בעולם משתמשים רק בטכניקה הזו לעשות את הכסף שלהם באינטרנט כשכל מה שהם עושים זה לבנות רשימת תפוצה מפלצתית של עשרות אלפי אנשים (אם לא מאות אלפים!) ופשוט מציעים להם מוצרים כמה פעמים בשבוע עם email marketing skill מאוד גבוה ופשוט מוכרים מאות מוצרים כאלה ביום ומכאן מגיע מקור ההכנסה של האלפי דולרים ליום שאתם רואים אצל האנשים האלה.

אז זהו לבינתיים, נראה לי שהגיע הזמן ללכת לישון :)
3 יתרונות עיקריים לרשימת תפוצה והם יצירת מוניטין חיובי, החזרת המבקרים לאתרים שלכם ושיווק מוצרים בתוכניות שותפים דרך האימייל בשיטת email marketing

אהבת את הכתבה?

אין תגובות: