יום ראשון, 21 בנובמבר 2010

4 טעויות נפוצות שאסור לכם לעשות בתוכניות שותפים!

ההתלהבות הרבה שנוצרת בהצטרפות לעסקי תוכניות השותפים באינטרנט, המחשבות שרצות לכם בראש להתעשר בין לילה, עם כל הכבוד לסיפורים האמיתיים של אנשים שהתעשרו מתוכניות שותפים אתם עדיין צריכים להיות עם הראש על הקרקע וללכת בדרך הנכונה.


 

זה נכון שתוכניות שותפים הן רווחיות מאוד ומי שעובד נכון יכול לאכול מכפית של זהב עד סוף חייו. אבל דווקא האנשים שעשו את זה יוכלו לספר שאין כסף קל בעסק הזה. אותם אנשים עבדו לפי תוכנית א'-ב' שהם יצרו לעצמם לתקופה ארוכה של זמן ורק אחר כך קוצרים את הפירות לשארית ימיהם...

אם תתעלמו מהעובדה הזאת, אתם עלולים למצוא את עצמכם כמו הרבה מאוד אנשים אחרים שמנסים לעשות כסף באינטרנט ולא מצליחים ומתגלגלים לצד השני של האנשים החושבים שאי אפשר לעשות כסף באינטרנט או לפחות לא מספיק בשביל להחליף את המשכורת החודשית שלכם ומאמינים רק בעבודה רובוטית יומיומית קשה וקבלת צ'ק המשכורת הבטוח בסוף החודש...

אלא שמאמינים בעצמם וממשיכים בדרך שסללו לעצמם בסופו של דבר יצליחו.

בגלל זה המשפט המפורסם על תוכניות השותפים: "הרבה נקראו אבל מעטים נבחרו" הוא נכון. אולי המצב הזה נוצר בעקבות כך שרבים מהאנשים פשוט מתעלמים מאיסוף הדגלים בדרך וישר רצים לקו הסיום להשגת המטרה... תוכניות שותפים זה לא רק לבחור מוצר טוב ולהציע אותו סתם כך לאנשים ולקוות שהם יקנו... צריך לדעת את קהל היעד שלכם, להכיר את המוצר ב100% שתוכלו להמליץ עליו ועוד...

* תוכנית שותפים מעורבת בהרבה פרסום. ואין דרך יותר טובה לקבל פרסום ממנועי חיפוש. הפכו את מנועי החיפוש לחברכם הטובים ביותר, למדו אותם וקדמו את האתרים שלכם לקידום העסק שלכם.

* הטעות השנייה הנפוצה ביותר היא פשוט להציב באנרים של המוצר ללא מידע מספק אודות המוצר. הפתרון הכי טוב הוא שילוב של הבאנר בתוספת לתוכן טקסט המסקר ומסביר על המוצר. הלקוחות חייבים ללמוד אודות המוצר ולהבין יותר לגביו, רק כך אולי הם יהיו מוכנים לקנות אותו.

* הטעות השלישית הנפוצה ביותר היא קידום של מוצר אחד בו זמנית. נכון שלא צריך להגזים ולקדם בו זמנית עשרות מוצרים, אבל צריך גם לתת למבקרים שלכם יותר אפשרויות בחירה להתעניינות במוצרים אחרים.

* הטעות הרביעית מתקשרת לשלישית שהצגתי והיא קידום של יותר מדי מוצרים בו זמנית. לא רק שאתם מאבדים מהאפקטיביות שלכם בקידום של יותר מדי מוצרים אלא גם המבקרים מתבלבלים ולא יודעים במה לבחור והם לא התעסקו עם מה שעושה להם כאב ראש ופשוט התעלמו.

לסיכום, אנשים הנכשלים בתוכניות שותפים אלה אנשים שלא מוכנים להשקיע קצת זמן ומחשבה בלימוד כל הקריטריונים בנושא הזה. אם לא תבינו מה אתם צריכים לעשות בכל שלב של קידום המוצרים והבנת קהל היעד שלכם אז לא תצליחו להתקדם.

אהבת את הכתבה?

אין תגובות: