יום שבת, 13 בנובמבר 2010

5 דברים שחייבים להיות לך כדי להצליח בשיווק תוכניות שותפים

הרעיון הוא להיות יותר מסתם נוסעים על אונייה בהפלגה שלוקחת אתכם למקומות רחוקים ולא לשלוט בגורל שלכם.
לאנשים האלה יש את התשוקה והרצון לנווט את הספינה בעצמם, להראות את היכולת שלכם לשוט לאן שהם רוצים. להיות על הספינה ולקבוע את מסלול גורלם לעבר הגשמת החלומות שלהם. המקום שהם משאירים לעצמם כדי ללמוד איך לעשות את זה הוא מה שמבדילים אותם מאנשים רגילים ומאפשר להם להצליח.



זאת אולי הסיבה שיותר ויותר אנשים עוזבים את העבודות שלהם ומתחילים לעשות בתוכניות שותפים.
זה לא רק בגלל שזה עסק, אין לך בוס שאומר לך מה לעשות או איך להתלבש, אף אחד לא לוחץ עליך בזמנים לסיום פרוייקט מסוים. הדבר היחיד שהם צריכים להצטייד בו הוא הידע והכלים שהם רוכשים בזמן הלימוד וההתנסות שלהם בתחום והתשוקה, החריצות והרצון להצליח הם אלה שעוזרים להם להשלים את הנוסחה האולטימטיבית שמשאלת הלב שלהם באמת רוצה.

אז מה הדברים שצריך להצליח בשיווק תוכניות שותפים? מה אנחנו חייבים לעשות כדי להתקדם יפה בתחום? יש הרבה תחרות בתחום תוכניות השותפים, כדי לעלות את עצמנו מעל הנורמה אנחנו צריכים להצטייד עם הידע והכלים הנכונים שיקדמו אותנו.

יש 5 דברים שהם חובה אצל כל משווק בדרך להצלחה שלו בשיווק תוכניות שותפים.

הדבר הראשון שמשווק צריך כדי להצליח בתחום הזה, הוא הרצון ללמוד ולהיות מאומן.להיות לבד בתחום שלא מוכר לך, אתם יכולים בקלות לאבד את עצמכם בג'ונגל של "שומקום".חייב להיות לכם מקורות ללמוד מהם, חייב להיות מישהו שעוזר ומלמד אתכם ולכם חייב להיות הרצון להיות שם וללמוד, הרצון לדעת יותר וללמוד יותר ולתת למדריך להדריך אותך.

הדבר השני שמשווק צריך להיות מוכן לו, הוא השקעה של זמן ומאמץ אפילו כשהתוצאות לא נראות לעין על ההתחלה.
אפילו אם יהיו לכם כמה חודשים ריקים מהצלחה, אחרי שהכנסתם כבר רגל אחת פנימה לתוך עולם תוכניות השותפים חשוב שתחזיקו אותם בפנים ואל תתנו למאמץ שלכם להיות לשווא. מה שלא הורג - מחשל ואם תחזיקו מעמד אתם תהיו בדרך הנכונה להרוויח ולהצליח.

הדבר השלישי שחשוב שיהיה לכל משווק כדי להצליח היא הגדרה עצמית. היכולת של משווק לא לוותר גם אחרי כישלון, לעודד את עצמו ולעולם לא לומר נואש. היכולת של משווקים לדחוף את עצמם לגבהים חדשים ולעלות את המוטיבציה של עצמם לרמות הגבוהות ביותר הם אלה המפרידים בין הצלחה וכישלון.

הדבר הרביעי הוא משמעת. אם תלמדו להכריח את עצמכם לעבוד בכל יום כדי לקדם את הפרוייקטים שלכם אתם תהיו בדרך הנכונה להצלחה.

הדבר החמישי והאחרון שמשווק צריך להצטייד איתו הוא אופטימיות. אנרגיות שליליות פשוט מפילות את 90% מהמשווקים בעולם, אתם לא תוכלו להצליח ללא אופטימיות ואמונה במוצרים שאתם מוכרים ויותר מזה , בעצמכם.
אל תתנו לאף אחד להוריד את הביטחון העצמי שלכם והאמון שלכם בעצמכם או במוצרים שאתם מקדמים. אתם יודעים מה המוצר שווה - תמשיכו לקדם אותו עד שתראו תוצאות! לא תראו תוצאות? אז מה? לא כל מוצר הוא רב מכר, קדמו מוצר אחר!

הסיכויים להצליח בתוכניות שותפים היום הם לא גבוהים אך גם לא נמוכים, כל אחד מגדיר לעצמו את הסיכויים, אין הצלחה בלי כישלון, אין להתקדם בלי ללמוד מטעויות שעיכבו אותך, אם לא תלמדו בדרך שלכם ותחת הדרכה של מישהו שיודע יותר מכם בתחום, לא תצליחו להתקדם מהר או בכלל.היכולת שלכם לשלוט בחמשת האלמנטים שדיברתי עליהם כאן הם המפתח שלכם להצלחה בתוכניות שותפים. קראו אותם שוב, זכרו אותם בראש ואל תתנו לאף אחד לעצור אתכם בדרך להגשמה העצמית שלכם והגשמת החלומות שלכם :)

אהבתם את הכתבה?

אין תגובות: