יום שישי, 12 בנובמבר 2010

גוגל אדסנס - האפשרות הקלה ביותר להרוויח כסף באינטרנט?

גוגל אדסנס - האפשרות הקלה ביותר להרוויח כסף באינטרנט?

בשנים האחרונות, גוגל אדסנס שולטת בכל רחבי האינטרנט: דיונים בפורומים, רשימות דיוור, אתרי עסקים, בלוגים מלאי תוכן ועוד...
אלפי אנשים בעולם משתמשים כיום בגוגל אדסנס כמקור ההכנסה העיקרי שלהם והעובדות הללו רק מעלות את שיתוף הפעולה בקרב יזמי האינטרנט בעולם! כמעט בכל אתר תוכן שתראו היום יופיעו פרסומות אדסנס.



האם זוהי הדרך הקלה והטובה ביותר להרוויח כסף באינטרנט היום?

המפתח להצלחה באדסנס הוא להציב את המודעות שלכם בדפים שיש בהם הרבה תנועה למילות מפתח פופולאריות. ככל שהמחיר לקליק של הפרסומת גבוהה יותר, כך סך הכסף שתקבל עבור לחיצה על הפרסומת באתר שלך יהיה גבוה יותר.
כמובן שלגוגל נוסחה סודית כמה כסף בדיוק אתם מקבלים וכמה גוגל מקבלת. לפי דוברי גוגל זה עובד על בערך 75% לנו ו25% תשלום לגוגל.
כך או כך, ככל שהאתר שלך ידורג גבוה יותר במנועי החיפוש ככה תקבל יותר מסך התשלום שהמפרסם מציע לכל לחיצה על הפרסומת שלו.

מנוע החיפוש של גוגל מדרג אתרים בעל תוכן איכותי יותר - גבוה יותר במנועי החיפוש. לכן התגמול לאתרים בעלי תוכן איכותי יותר (אלה המקודמים יותר במנוע החיפוש) יהיה יותר גבוה מאלה המדורגים נמוך יותר במנועי החיפוש.
ועם כל האנשים המסתובבים ברשת ולוחצים על הפרסומות האלה, אין ספק למה גוגל אדסנס הפך ללהיט!

אם אתם מתחילים בתחום ומשתמשים לראשונה באדסנס, אתם בטח חושבים לעצמם "למה שאני יקדם אתרים של מתחרים בתוך האתר שלי?"... אבל כאשר תבינו את העניין, אתם תהפכו את אדסנס לחלק מרכזי בכל האתרים שלכם!

יש 2 שיטות חכמות שהמפרסמים הגדולים בעולם משתמשים בהם כדי להוציא את המיטב מאדסנס.

1- מצאו את הדפים הנצפים ביותר שלכם. אם תעשו בדיקה קטנה על המבקרים שלכם, אתם תראו שרוב האנשים יקבלו בדפים שלכם כדי לקבל ספרים או תוכן חשוב בחינם. בדפים אלה יהיה חכם להציב את הפרסומות שלכם. אלה הדפים שיביאו לכם הכי הרבה קליקים.

2- הוסיפו פרסומות אדסנס בדפים שיש בהם הכנסה מועטה או ללא הכנסה בכלל. דפים שאתם מחלקים בהם מתנות בחינם לא מכניסים לכם שום כסף, ולאחר שיקבלו או יקראו את ה"מתנה" המבקרים ירצו ככל הנראה לצאת מהאתר, אז לפחות שיצאו דרך הפרסומת.

אם תדעו להשתמש נכון בשני העצות האלה, אין לי ספק שתגדילו את ההכנסות שלכם מאדסנס.

אהבת את הכתבה?

אין תגובות: