יום רביעי, 17 בנובמבר 2010

הסוד להצלחה - כסף באינטרנט

3 הדקות הקרובות ישנו את חייכם.

הרבה אנשים שואלים אותי "מה הסוד להצלחה שלך?", "איך אתה מצליח להרוויח כסף באינטרנט ואני לא?"...
אני תמיד עונה לכולם שסוד ההצלחה טמון בהם. בכל אחד מאיתנו יש את הכוח להצליח, רק לא את הרצון.



לחשוב שאתם רוצים לכתוב ספר משלכם ולמכור אותו באינטרנט, להתחיל לכתוב אותו ולהפסיק פתאום כי התחיל משחק כדורגל בטלוויזיה או תוכנית שאתם אוהבים לראות, זה לא נקרא לרצות להצליח.

כדי להחדיר בכם את המושג "רצון להצלחה" אני יספר לכם סיפור קטן שאני מאוד אוהב.

"איש אחד התקשר לחבר שלו שהיה איש עסקים מצליח, הוא אמר לו "למד אותי את סוד ההצלחה, אני רוצה ללמוד להצליח כמוך, נמאס לי כבר מכל הכשלונות שנחלתי!"
איש העסקים אמר לו "אין בעיה חבר, פגוש אותי מחר בים ב4".
אז הוא ענה לו "אני לא רוצה ללמוד לשחות, בבקשה למד אותי את סוד ההצלחה!"
איש העסקים השיב ואמר: "אין בעיה, תפגוש אותי מחר בים ב4"
החבר ענה בחיוב ולמחרת הגיע לים, לבוש בחליפה רצינית, מזוודה בידו, עניבה ונעלי עור יקרות...
"השעה כבר 4... איפה הוא?" הוא חושב לעצמו ואיך שהוא בא להסתובב וללכת הוא רואה את חברו איש העסקים בלי חולצה ועם תחתוני בוקסר מחייך ומתקרב לעברו.
החבר התעצבן ושאל את איש העסקים מה העניין.
איש העסקים אמר לו "רוצה ללמוד להצליח? בוא איתי לים, איך שאתה - קדימה!"
החבר השתהה קצת ולבסוף הסכים, הוא זרק את המזוודה לחוף ונכנס עם החליפה והנעליים היקרות למים.
איש העסקים אמר לו "כנס יותר עמוק עד שהמים יגיעו לך לסנטר"
החבר לא הסכים ולאחר קריאה חוזרת של חברו איש העסקים הוא הסכים ונכנס עד שהמים כיסו את סנטרו.
איש העסקים התקרב אליו והחל מטביע אותו במים, לאחר כמה שניות שנראה היה שחברו נחנק ללא אוויר כיוון שהטביעו אותו מבלי שהיה מוכן, הרים את ראשו מעל המים ואיפשר לו לנשום במשך 2 שניות והטביע אותו שנית מתחת למים תוך שחברו כבר החל לבלוע מים ונאבק בו בכוח מנסה להוציא את ראשו מהמים.
לאחר הטבעה נוספת כזו הוציא איש העסקים את חברו מהים ואיפשר לו לנוח על החוף.
החבר שהיה עמום שאל את איש העסקים למה הוא עשה את זה.
אז איש העסקים שאל אותו בנחישות: "מה הדבר שהכי רצית שם בים?"
החבר ענה לו "אוויר"
ואיש העסקים אמר לו: "בדיוק! כל מה שרצית שם בים היה אוויר, להוציא את הראש מהמים ולנשום!
לא עניין אותך משחק הכדורגל של היום בערב, לא עניין אותך מה תאכל מחר בבוקר, לא עניין אותך לנוח את שנת הצהריים שלך! עניין אותך דבר אחד וזה אוויר!

אם תרצה להצליח כמו שרצית שם את האוויר - אז אתה תצליח."

אתם חייבים להבין שהכוח להצלחה טמון בכם, ההצלחה שלי הגיעה בזכות זה שרציתי את זה כל כך שפשוט לא עניין אותי שום דבר אחר! אם אתם תרצו להצליח יותר מכל דבר אחר - אתם תצליחו.

אהבתם את הכתבה?

תגובה 1:

worldventures אמר/ה...

סיפור מדהים! אני מכיר את הסיפור הזה. וזה נכון, רק מי שיש לו תשוקה בוערת מבפנים יכול להצליח!