יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

גוגל אדוורדס - הביאו תנועה ממוקדת לאתר שלכם

הבאת תנועת מבקרים ממוקדת רבה לאתר הוא אחד הדברים החשובים בעולם האינטרנט כיום. כל בעלי האתרים למיניהם מודעים לכך שללא תנועה האתר שלהם עקר.
גם אם יש לכם רעיון אדיר לאתר או מוצר מצוין או שירות שמיש כלשהו, ההצלחה שלכם תגיע רק אם תגיע הרבה תנועה ממוקדת לאתרכם, אחרת אף אחד לא יכיר בכם, לא ישתמש בשירות או המוצר שלכם ואתם תבלו בחור האפרורי איי שם בין אלפי הדפים במנועי החיפוש שאנשים לעולם לא יגיעו אליהם...

הבאת תנועת מבקרים ממוקדת לאתרכם היא משימת חשובה ולא קלה, בכל יום תצטרכו לעבוד קשה כדי להביא את התנועה הזאת מפורומים,בלוגים,אתרים אחרים, רשימות דיוור ועוד...

אלא אם כן... אתם מוכנים להשקיע קצת כסף בעבור התנועה הזאת...

ובמקרה כזה, אני ממליץ על גוגל אדוורדס.

התוכנית של גוגל, גוגל אדוורדס, הינה תוכנית PPC הבנויה על פרסומות טקסט שאתם בתור המפרסמים, רשאים לכתוב אותם, את הכותרת, השורה/שניים שיופיעו + כתובת האתר שלכם.
כמובן שתוכלו גם לבחור את המחיר שתשלמו בעבור כל כניסה לאתר שלכם שתגיע מפרסומות אלה ומה התקציב הגבוה ביותר שתהיו מוכנים לשלם כל יום בקמפיין הפרסום שלכם.

האפקטיביות בשימוש באדוורס מוכיחה את עצמה מדי יום בכל העולם.
אם כבר בחרתם להשקיע קצת כסף כדי לפרסם את האתר/מוצר שלכם, אז תוכנית PPC היא המומלצת ביותר ואדוורדס היא תוכנית הPPC המומלצת, האמינה והמוכחת ביותר בעולם כיום.

הינה דוגמא למודעת פרסום של גוגל אדוורדס:



לפני ההרשמה לאדוורדס, אני ממליץ על קריאת תנאי השימוש שלהם.

עוד מידע על תוכנית הפרסום של גוגל אדוורדס תקבלו בכתבות הבאות, גם בספר שאוציא לאור בקרוב (פרטים בקרוב) יהיה חלק גדול יותר המסביר על הפרסום בגוגל אדוורדס.


אהבת את המאמר?

אין תגובות: