יום רביעי, 10 בנובמבר 2010

הבאת מבקרים לאתר - 7 דרכים להביא מבקרים לאתר שלך

"אתר בלי מבקרים הוא כמו זברה בלי פסים"

למשווקים מסוימים אולי יש את כל הנתונים שהם צריכים כדי להצליח בתחום. אולי יש להם כושר שכנוע מצוין, כושר כתיבה מהפנט, אמינות אולי הם אפילו יצרו מוצר ממש טוב.

כל זה לא שווה בלי תנועת מבקרים באתר שלהם.



גם אם אלה ילדים שפותחים אתרי מעריצים למפורסמים או תוכניות טלוויזיה ועד אנשי עסקים רציניים ששופכים אלפי דולרים על בנייה ועיצוב האתר שלהם.

אף אחד מהם לא יקדם את האתר שלו בלי תנועה.

גם באינטרנט וגם מחוצה לו, קיימים עשרות אם לא מאות דרכים לפרסום יעיל של האתר שלכם. אני מבטיח לכם בעתיד פוסט עם רשימה ארוכה יותר של דרכים להביא מבקרים לאתר שלכם, אבל בינתיים אני אשמח לשתף אתכם ב7 דרכים עיקריות שתוכלו להשתמש כדי להביא מבקרים לאתר שלכם.

1 - מנועי חיפוש הם השיטה החינמית הכי טובה להביא מבקרים ממוקדים לאתר שלך. אנשים שמחפשים מילות מפתח מסוימות הקשורות בתחום בו עוסק האתר שלך יביא אותם היישר לאתר שלך. לא רק שהתנועה היא בחינם, גם אתרים המקודמים יותר במנועי החיפוש נחשבים ליותר טובים ויעילים בתחום על ידי המבקרים. כמובן שלקידום במנועי החיפוש יש יתרונות רבים נוספים הקשורים בכסף באינטרנט אבל בהקשר לתנועת המבקרים באתר, אין ספק כי זוהי דרך שאסור להתעלם ממנה.
צברו קישורים חוזרים לאתר שלכם דרך אתרים אחרים שממליצים עליכם, כתבו תוכן עם מילות מפתח ממוקדות וקדמו את האתר שלכם במנועי החיפוש.

2 - הדרך השנייה להביא מבקרים לאתר שלכם, שגם תעזור לכם בקידום האתר שלכם במנועי חיפוש - החלפת קישורים.
חפשו אתרים ובלוגים אחרים בתחום בו האתר שלכם עוסק, פנו אליהם ובקשו להחליף איתם קישורים. אתם תמליצו על האתר שלהם ובתמורה הם ימליצו על האתר שלכם. שני הצדדים מרוצים. כמובן שתקחו בחשבון שאתרים גדולים ברוב המקרים לא יסכימו או אפילו יחזירו לכם תשובה. נסו למצוא אתרים בסדר הגודל שלכם.

3 - הדרך השלישית היא לכתוב מאמרים ולעלות אותם לאתרי מאמרים. אם המאמר כלל תוכן איכותי הקוראים ירצו לבקר באתר שלכם למצוא עוד תוכן איכותי. שימו לב שאתם כולל את מילות המפתח של התחום בו האתר שלכם עוסק במאמרים שתכתבו.

4 - הדרך הרביעית היא לכתוב ספר אלקטרוני ולחלק אותו בחינם. אם הספר בעל תוכן איכותי, הקוראים יאהבו אותו ואם הם יאהבו את הספר שלכם הם יכנסו לאתר שלכם לקבל עוד מידע בעל ערך. רק אל תשכחו להשאיר קישור המכוון את הקוראים לאתר שלכם בתחילת הספר ובסופו.

5 - הדרך החמישית היא להכין ווידיאו, ממש כמו זה שאתם צופים בו עכשיו. חשבו מה אתם רוצים להעביר לקהל שלכם והקליטו את עצמכם. כשהווידיאו מוכן, תעלו אותו ליוטיוב, AOL או אתרי ווידיאו אחרים, רשמו מילות מפתח מתאימות ובתיאור אל תשכחו לשים את כתובת האתר שלכם.

6 - הדרך השישית היא פרסום בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות. כמעט כולנו משתמשים בפייסבוק ואנחנו מודעים ליכולת של הודעה המתפרסמת בפרופיל שלנו למאות החברים שלנו... לפייסבוק יש עוד הרבה דרכים שבהם נוכל להשתמש כדי לקדם משמעותית את האתרים והעסקים שלנו אבל את זה אני מבטיח לפרסם במאמר אחר. נכון לעכשיו השתמשו בפייסבוק לפרסום האתרים שלכם לקרובים שלכם, לאלה מבניכם שיש טוויטר, מסנג'ר, אייסיקיו או רשתות חברתיות אחרות יכולים להשתמש גם בזה.

7 - רשימת תפוצה היא הדרך השביעית, האפשרות הראשונה שצריך לקחת בחשבון היא בניית רשימת תפוצה משלכם, הירשמו לאתר aweber העולמי או "רב מסר" הישראלי והתקינו רשימת תפוצה באתרכם. רשימת התפוצה תאפשר לכם לשלוח הודעות למבקרים שלכם שרשמו את האימייל שלהם ברשימה שלכם. תוכלו להשתמש ברשימה כדי לשווק להם מוצרים נוספים ובעיקר לעדכן אותם על חידושים באתר ולהביא אותם בחזרה אליו. האפשרות השנייה היא לשלם למישהו שכבר יש לו רשימת תפוצה שיפרסם את האתר שלכם ברשימת התפוצה שלו.

עד כאן להפעם, ברשימות הבאות אני מבטיח לתת יותר דרכים להביא מבקרים לאתר שלכם או לפחות דרכים שונות ממה שכבר כתבתי כאן.

תהיו בטוחים שהמאמר הבא יהיה לא פחות חשוב מהמאמר הזה.

Neo Millionaire.

תגובה 1:

BlogPRO אמר/ה...

אחלה של דרכים, עזרתה לי מאוד :)
הבאתה תנועה לאתר זה אחד הדברים החשובים ביותר שכל בעל אתר צריך לעשות.