יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

3 דרכים קלות ומהירות לבניית רשימת דיוור רווחית

אז סוף סוף הבנתם שאתם צריכים רשימת דיוור שבנויה הייטב... אחרי שקראתם קצת מאמרים ודיעות של מומחים בנושא וקראתם על הרבה סיפורי הצלחה של משווקים שהצליחו להרוויח הרבה מאוד כסף דרך רשימות דיוור, סוף סוף החלטתם שאתם צריכים אחת כזאת בעצמכם. אז כבר חשבתם שאתם יודעים הכול בנוגע לרשימות דיוור, עקבתם אחרי העצות שקראתם ובטח עדיין לא הצלחתם להרוויח כסף...



למעשה, אולי אפילו רק הפסדתם כסף עד עכשיו. אולי אפילו שכרתם כותבים ואנשי מקצוע שיעזרו לכם, בטוח שכללתם הוצאות על השירות ברשימות הדיוור או על האתרים שפתחתם, במשך חודשים אתם מנסים להרוויח מרשימות הדיוור אבל עדיין לא הצלחתם להחזיר את ההוצאות החודשיות אפילו.

אז מה בכל זאת עשיתם לא נכון? איך אחרים הצליחו ואתה נכשלת? הטעות הראשונה הנפוצה ביותר היא לקפוץ ראש לבריכה שעמוקה מדי בשבילך... אוקי הבנתם שאתם צריכים רשימת דיוור כדי לקדם את העסק שלכם, עכשיו אתם בטח תבחרו נושא פופולארי שאתם בטוחים שאנשים מבצעים בו קניות רבות שאתה יכול להרוויח מהם לא מעט.
אז זהו שזה לא עובד כך. זה שהכנסת אנשים לרשימת הדיוור שלך לא אומר שהם יתחילו לקנות ממך באופן קבוע.

כאן אני יתן לכם 3 עצות איך לא להיכשל בבניית רשימת הדיוור שלכם, אם כבר נכשלתם, נצלו את הטיפים כדי לתקן את הטעויות שלכם, אם אתם מתחילים פשוט נצלו את העצות האלה לבניית רשימת הדיוור הרווחית שלכם.

1) עליכם לבנות לעצמכם מוניטין חיובי ואמין שאנשים יסמכו עליכם ועל הצעות המכירה שלכם. זה שהכנסתם אותם לרשימת הדיוור שלך לא אומר שאתם משווקים מנוסים. עליכם לגרום לאנשים לסמוך עליכם כדי שיבצעו קניות דרככם. שלחו מאמרים רבים בחינם, שלחו להם תוכן ענייני, בנו את המוניטין שלכם בפורומים בתחום, עזרו לאנשים בעצות בעלות ערך והמלצות, עזרו לחדשים בתחום והוכיחו את הידע שלכם בתחום.

הכסף מגיע רק כאשר הלקוחות והאנשים ברשימת הדיוור שלכם סומכים עליכם ומאמינים לכם. הם רוצים מוצר או שירות שיהיה שווה את הכסף שלהם והם יקשיבו להמלצות של אלה שעזרו להם ללא בקשת תמורה קודמת.

2) מצאו מוצר או שירות שאנשים באמת צריכים. אפילו אם זה לא מוצר שהכי מעניין אתכם, כדי למכור לאנשים משהו הם צריכים לרצות אותו או שיהיה להם בו שימוש. תשקיעו קצת מאמץ ומהזמן שלכם בקידום המוצר, דעו את המוצר הייטב וודאו שהוא באמת שימושי, לאחר מכן הציעו אותו לרשימה שלכם כמשהו שיכול לתרום ולעזור להם, עליכם לפנות לאנשים כאילו אתם עוזר ומייעץ להם ולא כאנשי מכירות שרק דוחפים להם מוצרים.

3) צרו קשרים עם בעלי רשימות דיוור אחרים. זה יכול להיות צעד חשוב מאוד עבורכם במיוחד אם החבר הוא כבר מתקדם יותר בבניית רשימת הדיוור שלו. האנשים האלה יכולים לתת לכם עצות וטיפים לבניית רשימת התפוצה שלכם, יש להם ניסיון וניסיון זה המורה הכי טוב בכל הקשור לעשיית כסף באינטרנט.
אנשים עם ניסיון בבניית רשימת תפוצה יכולים לומר לכם מה לעשות ומה לא לעשות כאשר אתם בונים את רשימת התפוצה שלכם, הם כבר עברו את זה ויודעים על בשרם את הכישלון וההצלחה. יש הרבה טעויות שצריך להימנע מהן והאנשים האלה יכולים לגלות לכם מהם.

בניית רשימת דיוור רווחית לא נמדדת בלילה אחד. יש הרבה עבודה והכנות שצריך לעשות. רשימת דיוור רווחית נבנית בדקדוק. ככל שהיא גדלה כך הערך שלה עולה וצריך תמיד לשמור על  הרשימה איכותית. שמרו עליה מאורגנת ומסודרת. תמיד השגיחו שהרשימה שלכם שמחה וברגע האמת יהיו מוכנים לקנות מכם.

אהבת את הכתבה?

תגובה 1:

בלוג בניית אתרים אמר/ה...

אני עוסק עכשיו בניית אתר באינטרנט ובנוסף אני גם עוסק קידום אתר בגוגל ויש לי מערכת בניית אתר משלי ורציתי להגיד