יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

10 דרכים פשוטות להרחיב את הספר האלקטרוני שלך!

נכון שרובנו מתלוננים על החוסר יצירתיות שלנו או החיסרון שלנו ביכולת הכתיבה של הספר?



אז מעכשיו לא יהיו לאף אחד מאיתנו תירוצים! הכנתי רשימה של 10 דרכים פשוטות שתוכלו להשתמש בהם כדי להרחיב ולהגדיל את כמות העמודים בספר שלכם בתכנים מעניינים לא פחות מהשחור-לבן של הספר.

1 - מדריך קצר - הוסיפו מדריך קצר לספר שלכם. אם לדוגמא הספר שלכם על דייג, אתם יכולים לעשות מדריך קצר על איך לגרום לדג להיתפס בקרס.

2 - הוסיפו ארכיון אתרים לספר שלכם. אם הספר עוסק בכדורגל לדוגמא, אתם יכולים להוסיף רשימה של אתרי כדורגל הקשורים לתוכן הספר.

3 - הוסיפו פרופילים ומידע אישי. אם הספר שלכם, שוב, נגיד בנושא כדורגל... אתם יכולים להוסיף מידע אישי ופרופילים של שחקנים וקבוצות כדורגל לספר.

4 - הוסיפו ראיונות לספר שלכם. גם אם אתם לא אלה שמראיינים, אם לדוגמא הספר על כדורסל, אתם יכולים להוסיף ראיונות מפורסמים של שחקנים ומאמנים ("אנחנו על המפה ואנחנו נישאר במפה...")

5 - הוספת קופונים והנחות לספר. אם לדוגמא הספר שלכם עוסק בהוקי, אתם יכולים לפרסם הנחות וקופונים לכרטיסים למשחקי הוקי...

6 - הוספה של מאמרים מפורסמים גם יכולה להיות דרך טובה להרחיב את הספר שלכם, אם כתבתם איי פעם או שתשבו לכתוב עכשיו (חלק מהכתיבה של הספר לא?) כמה מאמרים על הנושא שהספר שלכם עוסק בו ופרסמו אותם בספר בצורת מאמרים הניתנים כתוספת בתוך הספר.

7 - הוסיפו רשימות לספר שלכם, אם זה ספר על מתוכנים, הוסיפו רשימות של מתכונים או אתרי מתכונים, אם זה ספר על נעליים אתם יכולים להוסיף רשימה חנויות נעליים מומלצות וכו'...

8 - הוספת ויזואליזציה לספר שלכם. רק לא שזה יהפוך את הספר לפחות משעמם זה גם ירחיב לכם את כמות העמודים בספר בצורה משמעותית, הוספה של כמה תמונות או גראפים לספר תהיה דרך מצוינת להפוך את הספר לאטרקטיבי ויפה יותר.

9 - הוספת סיקורים למוצרים בתחום. אם הספר עוסק בכסף באינטרנט אתם יכולים להוסיף סיקורים של ספרים אלקטרוניים וסמינרים בתחום ולהמליץ עליהם. אם הספר לדוגמא על בייסבול אז אתם יכולים לסקור מוצרי בייסבול.

10 - הוסיפו ציר זמן לספר שלכם. אני לא חושב שזה מתאים לכל נושא אבל אם אתם יצירתיים זה אפשרי. אם לדוגמא הספר שלכם בנושא גולף, אתם יכולים לכתוב ציר זמן של האלופים בכל הזמנים, אם זה ספר על נשיאי ארה"ב אתם יכולים לעשות ציר זמן עם רשימת הנשיאים של ארה"ב לאורך השנים וכו'...

זה הכול להפעם, מקווה שקיבלתם קצת חומר למחשבה שיעזור לכם לקדם את הספר שלכם ולמלא אותו בתוכן נוסף וחשוב.

אהבת את הכתבה?

אין תגובות: