יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

שיטת פרסום סודית - פרסום האתר שלך בצורה שלא חשבתם עליה!

תמיד רציתם פרסום חינם לאתר שלכם ולא ידעתם איפה למצוא? זה בגלל שכדי למצוא דרכים נוספות לפרסום והבאת מבקרים לאתר שלכם, שלא כתובות בכל מקום באינטרנט, אתם צריכים לשלם עשרות אולי אף מאות דולרים לספר שמחלק את הדרכים האלה או פשוט לחשוב קצת מחוץ לקופסא.

היום אני יעשה עליכם את החיים הרבה יותר קלים עם פוסט מיוחד שילווה את הבלוג הזה שנים קדימה.
אני הולך לחשוף לכם דרך חינמית לפרסום האתר שלכם בצורה יצירתית שאני בטוח שלמעלה מ90% מכם לא מכירים!

אוקי אז ללא הקדמות נוספות, השיטה עובדת במנוע החיפוש של גוגל (כן שוב - שימו לב לשינוי!)
אבל לא למנוע החיפוש הרגיל, אלא למנוע החיפוש של התמונות של גוגל!

אם תמהרו אתם תצליחו להביא בעזרת השיטה הזאת מאות ואף אלפי מבקרים חדשים לאתר שלכם מדי חודש!
בדקתי ומצאתי שבהרבה נושאים באתרים ישראלים אף אחד לא שולט בשיטה הזו ואני בהחלט ממליץ עליה ולבחון את התוצאות.

עכשיו תעשו מה שאני אומר לכם ותעקבו אחרי ההוראות:

1 - כנסו לגוגל - חיפוש תמונות

2 - בחרו נושא, איזה שתרצו וחפשו מילת מפתח בנושא... אם לדוגמא בחרתם בנושא "עשיית כסף באינטרנט" אז תחפשו תוכניות שותפים,ספרים אלקטרונים, כסף, כסף באינטרנט, מנוע חיפוש או משהו בסגנון... זה לא משנה העיקר תבחרו נושא ובצאו חיפוש.

3 - הסתכלו טוב בתוצאות, מה מופיע לכם?... תמונות... מתחת לתמונה יש את התיאור שלה,גודל התמונה ומתחת לזה מה רשום?

כתובת האתר!

~ בינגו!!!

אני לא מתכוון רק לכך שאנשים באמת רואים ונחשפים לURL של האתר שלכם, אלא גם בדרך לכניסה לתמונה הם עוברים בדף הבלוג שלכם, תלחצו על אחת התמונות... מה אתם רואים? - דף ביניים, הדף הזה הוא בעצם דף באתר שלכם בו מוצגת התמונה שאליה הגיעו בתוצאות החיפוש בגוגל...

הבנתם את הרעיון? :)

אני יסביר לכם בפשטות...

אתם צריכים לרשום כמה מילות מפתח חזקות בנושא האתר שלכם, מילות מפתח שקשורות לנושא האתר שלכם שאתם יודעים שאנשים יחפשו...
מזאת אומרת? אם הנושא הוא לדוגמא "כסף באינטרנט" אז תחשבו קצת על המילים שאנשים העוסקים או מחפשים ללמוד ולקרוא אודות כסף באינטרנט או מחפשים תמונות בנושאים הקשורים בכסף באינטרנט ובחרו את מילות המפתח לפי זה...
לדוגמא הרבה אנשים אוהבים לכתוב את הספר האלקטרוני שלהם ומחפשים תמונות של ספרים אלקטרוניים בגוגל כדי לראות איך העיצובים של הספריםם נראים, לקבל רעיונות לעיצובים ולראות מה צריך להיות בכריכה של הספר וכו'... אז אנשים מקישים בגוגל "ספרים אלקטרוניים" ומקבלים תמונות של ספרים אלקטרוניים ומקבלים  מהם את הרעיונות...

מה עוד אנשים בנושא הזה מחפשים? בואו נחשוב קצת... פתחתי עכשיו בלוג או אתר העוסק בעשיית כסף באינטרנט, אז סביר להניח שאני אצטרך למצוא תמונות של כסף,דולרים,מטבעות זהב או תמונות נוספות הקשורות לכסף כדי לעלות לאתר שלי, לפוסטים בבלוג שלי או אפילו כחלק מעיצוב האתר שלי או הספר האלקטרוני שלי...
אז מה יקרה אם נגיד אנשים אלה יחפשו את המילה כסף או דולרים או מטבעות זהב והתוצאות הראשונות יהיו שלכם?
כל כניסה לדף הביניים בדף לפני ההגעה לדף התמונה עצמו יביא לכם כניסה לאתר.

נכון שרוב האנשים לא מתעכבים בדף הביניים ורצים ישר ללחוץ על התמונה הקטנה בדרך לדף הישיר של התמונה, אבל חלק מהאנשים כן מתעכבים לראות באיזה אתר מדובר, במיוחד אם כתובת האתר הזאת תבלוט בתוצאות שהם ימצאו למה שהם מחפשים - הם פשוט יהיו מתים מסקרנות לראות באיזה אתר מדובר :)

השיטה עובדת כך:

אחרי שבחרתם בקפידה את מילות המפתח האלה שאתם יודעים שאנשים יחפשו בהם תמונות בנושא שבחרתם, העלו לאתר שלכם איזה דף מיוחד שיהיה לתמונות או אלבום תמונות בתפריט צדדי באתר שלכם, תכינו תיקייה מסודרת באתר שלכם מפוצצת במילות המפתח האלה, אם זו אותה מילת מפתח שימו את התמונות ב2 תיקיות נפרדות (פשוט תפתחו עוד תיקיות בתוך התיקייה הראשית) אתם צריכים לעלות איזה 50-60-70 תמונות כאלה אפילו, לפחות 15 לכל מילת מפתח, כשאנשים יחפשו את מילת המפתח הזאת בגוגל לראות תמונות, מתוך ה15 תמונות בטוח כמה מהם יבלטו בדף התוצאות הראשון, תשתלטו על דף התוצאות הזה כשתוסיפו אפילו עוד תמונות לכל מילת מפתח וכחלק מהכניסות לתמונות שלכם תרוויחו כניסות רבות לאתרכם.

אהבתם את הרעיון? :)

אין תגובות: