יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

הצצה נדירה! תמונה מתוך הספר "סודות הכסף באינטרנט"

רבים מכם לא יודעים אבל בקרוב אני הולך להוציא לאור, לראשונה בישראל ובעברית - ספר אלקטרוני החושף הרבה מהסודות לעשיית כסף באינטרנט, סודות שמורים שהמשווקים הגדולים ביותר בעולם משתמשים כדי להרוויח את הצ'קים השמנים שלהם בכל יום!
כסף באינטרנט הוא לא עניין פשוט - אלא אם כן אתה יודע מה לעשות.

פרסומות אדסנס, למי שלא מכיר, אלה מודעות מתוך תוכנית הפרסום של גוגל אדסנס, העובדות בשיטת PPC - תשלום לקליק, זאת אומרת, שכאשר מבקר לוחץ על פרסומת אדסנס בבלוג שלך, אתה מקבל עמלה קטנה. עוד על פרסומות אדסנס תוכלו לקרוא בפוסטים הקודמים שלי או בספר עצמו כשהוא יצא לאור...

בינתיים, הרשו לי להציג בפניכם תמונה נדירה החושפת אובייקט שגם הוא תמונה, מתוך הספר שלי, בתמונה אני מראה בדיוק איכן הכי מומלץ להציב פרסומות אדסנס בבלוג שלך ואילו סוג וגודל מודעות בכל מקום. הסיבה שאני לא שם פרסומות אדסנס בבלוג אגב, היא כי אני המטרה שלי בבניית הבלוג היא לבנות קהילת מבקרים גדולה שתגיע בכל יום לקרוא את מה שיש לי ללמד בנושא כסף באינטרנט, כך הבלוג נוח ונעים יותר לצפיה וקריאת הכתבות וזה למה הוא נחשב איכותי.
המטרה שלכם, כיזמים הרוצים להרוויח כסף מהבלוג שלכם, היא לבנות בלוג שמהבנה שלו גם יהיה נוח לקריאה וגם מלא בסוגי המודעות של אדסנס, שכאשר תכניסו מבקרים רבים לאתרכם, תקבלו יותר לחיצות על הפרסומות ותכניסו יותר כסף מאדסנס.

בספר אני מציג למעלה מ50 דפי תוכן (החלק הכי גדול בספר) המנתח לעומק את העבודה עם גוגל אדסנס ומסביר בדיוק איך להפוך את גוגל למכונה שתייצר עבורך כסף באופן קבוע.

אז ללא הקדמות נוספות, הינה התמונה המרשימה:


אהבת את התמונה?

אין תגובות: