יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

דף סקוויז כאתר ואיך לקדם אותו במנועי חיפוש?

באחד הפורומים בהם אני פעיל, פנה אלי ידיד קרוב ושאל אותי איך הוא מקדם את הדף סקוויז שלו במנועי החיפוש והאם מפת אתר יכולה לעזור לקדם אותו במנועי חיפוש ואם אי אפשר לקדם את הדף במנועי חיפוש, איך לעזאזל הוא יביא תנועה לדף הזה בלי לשלם כסף לפרסום?


ראשית, למלומדנו שלא יודעים עדיין מהו דף סקוויז, אז דף סקוויז הוא דף כניסה לרשימת הדיוור שלכם. זה מאוד פשוט, אתה מציע לאנשים משהו (עלון טיפים,ספר אלקטרוני,קורס בווידיאו,הדרכה בחלקים או כל דבר שתרצו) וכשהם יכניסו את האימייל שלהם הם יכנסו לרשימת הדיוור שלכם ויקבלו במייל את ההורדה של מה ששלחתם להם.

ועכשיו, לגבי הבעיה למעלה... איך מקדמים דף כזה במנועי חיפוש? והאם צריך בכלל לעשות את זה כדי להביא תנועה בחינם לאתר? הינה ציטוט מההודעה ששלחתי לו:

"אני לא רואה למה צריך מפת אתר לדף סקוויז, למען האמת, לא ראיתי עד היום דף סקוויז עם מפת אתר אני חושב שזה סתם מיותר מסיבה שייקח לך שנים אולי שהאתר יגיע למישהו דרך מנועי חיפוש אם אין בו הרבה דפים בתוכן ואולי הוא בכלל לא יגיע לתוצאות ראשונות... וזה אתה יודע לפי המידע הבסיסי שכל מתחיל בעסק הזה יודע וזה שגוגל, יאהו, בינג וכולם מחפשים בתוצאות הראשונים שלהם אתרים מלאי תוכן המספקים לאנשים תשובות לשאלות שלהם או מידע בתחום בו הם מחפשים...

במילים אחרות, אם אנשים ירשמו "איך לפתח קוביות בבטן?" או לחילופין "שרירים ותוספי מזון" הם לא יגיעו לאתר שלך הבנוי מדף סקוויז אחד שיש בו כמה משפטים על הנושא ו2 תיבות השארת שם ואימייל :)

היתרון הגדול בדף הזה הוא שבעצם אין מה לעשות בו מלבד הכנסת השם והאימייל, אם תעצב את הדף נכון כשהכנסת השם והאימייל עומדים במרכז הבמה בצורה בולטת והמוצר שאתה מוכן לתת בתמורה הוא מושך לעין, אז אני מאמין ש90% מהאנשים שיכנסו אליך לאתר גם יכנסו אליך לרשימת תפוצה ובמקרה כזה אתה לא צריך את מנועי החיפוש...

אתה יכול להשתמש בשיטות פרסום בפייסבוק, אתה יכול להשתמש במליון פורומים שקיימים בעולם בנושא שלך ולפרסם את הדפים שלך או דרך חתימה או דרך נושא וקישור כל פורום והחוקים שלו...

אתה יכול לרשום כמה משפטי מפתח בנושא שלך, תראה איזה אתר מאמרים מעלה את התוצאות הראשונות ותעלה לאתר הזה מאמרים בנושא שלך עם קישורים לדף שלך...

זה ייתן לך מספר מבקרים גדול יחסית של כמה עשרות ביום אם תבצע את הכול ביחד (אני שולח 25 בקשות חברות כל יום בפייסבוק עם קישורים לאתר שלי ו15 מהם מאשרים אותי + 7-8  מהם כל יום נכנסים לבלוג) אז כשאני עושה את זה משני פרופילים שלי זה כבר 15 כניסות ביום לבלוג שלי רק מהוספת חברים בפייסבוק לפרופילים שלי, ללא קשר למודעות סטטוס, לייקים, כפתור שיתוף, תיוג חברים וכו'...

רק דרך הפייסבוק אתה יכול להרוויח אלפי אנשים לדף שלך, אנשים שאם תשתמש בחכה מספיק חזקה, ינגסו בפתיון שלך ותדוג אותם לארוחת הערב שלך :)

בהצלחה."


אהבת את הכתבה?

אין תגובות: