יום שלישי, 14 בדצמבר 2010

2 טיפים לפרסום ביוטיוב

הינה 2 טיפים חשובים להצלחה בפרסום האתר שלכם ביוטיוב:

קטעי ווידאו קצרים:
אתר YouTube אומנם מאפשר לנו לעלות סרטונים של לא יותר מ10 דקות, אבל באופן כללי, קטעי וידאו ארוכים הם די משעממים. 3 עד 5 דקות הוא משך הזמן האידאלי עבור קטע וידאו, אבל במידה והדבר נדרש הזמן עשוי לנוע לזמן של עד 6 דקות. כאשר קטעי וידאו הם ארוכים יותר, הם הופכים לרוב למשעממים ולא הרבה אנשים יצפו בהם עד הסוף (שהוא, נזכיר, הנקודה בה מפרסמים את כתובת האתר שלך, זו שלשמה טרחת בהכנת הסרטון מלכתחילה, זו שמובילה הליך קידום אתר רגיל, להליך קידום אתר מוצלח). סרטון של 3 עד 5 דקות זה מספיק בכדי להעביר בבירור את הרעיון שלך, לתת מספר פרטים וגם – לספר לצופים למה כדאי להם לבקר באתר שלך בכדי לקבל יותר וכמובן לזכות בתנועה איכותית המסייעת לך לקדם את האתר שלך ולהרוויח ממנו כסף.




תגובות בסרטונים אחרים:
כחלק מקידום האתר שלך ,פרסם תגובות על קטעי הוידאו של אנשים אחרים וכלול קישור לאתר של בתגובותיך. בנוסף לתגובות בקטעי הוידאו, אתה יכול גם להשתמש בתגובות טקסט ישנות וטובות. שוב, חפש אחר קטעי וידאו פופולרים בנישה שלך ופרסם את תגובותיך בהם. במידה והגולשים יאהבו את התגובות שלך, יהיה סביר מאוד שהם יפנו לבדוק את הפרופיל שלך ואף לצפות בקטעי הוידאו שפרסמת. חותמת של אתרך בתגובות שונות תניע גולשים לאתרך ותסייע בקידום האתר שלך ובפרסומו.

לסיכום, YouTube הוא נכס בעל ערך המסייע בין היתר להבאת תעבורה אל אתר האינטרנט שלך, הליך קידום אתר מוצלח כולל בין היתר הבאת תנועת גולשים איכותית. התחרות בין האתרים עשויה להיות קשה ואכזרית, אבל יש תמיד מקום לכמה קטעי וידאו טובים. תפוס את הנישה שלך, לפני שהמתחרים שלך יתפסו אותה! בהצלחה!

אין תגובות: