יום שלישי, 28 בדצמבר 2010

אסטרטגיות לשימוש נכון בפרסום חכם

אחד האתגרים הגדולים בפני מפרסמים המנסים לשמור על איכותי גבוהה של מודעות באתריהם היא העובדה שהם לא יודעים כמה מן ההקלקות שלהם הופכות בסופו של דבר למכירות.

הדבר הטוב ביותר שנוכל לעשות הוא לעקוב כל הזמן אחר הקלקלות באתרים שלנו ואחר ההכנסות שלנו ולוודא תמיד שהם עולים ויורדים באותה מידה.

אם לעקוב אחרי הסטטיסטיקה שלך הייתה חשובה תמיד, הרי שעכשיו מעקב הוא משהו בלתי נפרד מהעבודה שלנו. יש משהו בבזבוז שעות של חקר על שימור כמות ההכנסות שלנו מהלחיצות אם ההכנסות שלנו יכולות ליפול ברגע.

אז מה נעשה אם נראה שההכנסות שלנו קטנות אבל כמות הלחיצות נשארות אותו הדבר?

הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות הוא להגן על עצמנו. אתר אחד עם החזר הכנסות נמוך (ROI) יכול להשפיע על ההכנסות של כל המודעות שלנו. אם אתם חושדים שאחד הדפים שלכם מניב תוצאות נמוכות פשוט מחקו את קוד הפרסומת של אדסנס מהדף הזה, חכו שבוע ותראו אם חל שיפור. אם לא חל שיפור בהכנסות, תעתיקו קוד מדף אחר לדף הזה, אתם צריכים למצוא את הדף שמניב לכם יותר הכנסות ואת הדף שמניב לכם פחות הכנסות וכך תדעו איפה להשאיר את הפרסומות שלכם.

והינה דרך נפלאה להכיר את הדפים שלך לעומק. הדפים שיקבלו את אחוזי הלחיצה הכי גבוהים וההכנסות הכי גבוהות הם דפים המביאים מבקרים בעלי עניין במודעות המתפרסמות. ככל שהקשר בין המבקרים שלך לנושא עליו אתה מדבר באתר שלך הוא יותר גדול כך גדלים הסיכויים שהמבקרים ילחצו על הפרסומות מתוך עניין במוצר – וכך גדל הסיכוי שהם ירצו לקנות את המוצר.

אז זה רעיון טוב להקים גם אתרים בנושא אחד ולא רק אתרים גלובאליים בעלי מגוון רחב של נושאים. להביא לאתר מבקרים המעוניינים בנושא אחד ולכתוב באתר על נושא אחד יגדיל את המיקוד של המודעות שלך בנושא הזה שהאתר שלך מדבר עליו ואת הסיכויים לקבלת לחיצות על פרסומות באתר ויגדיל את הסיכויים למכירת מוצר הקשור בתוכן הכתוב באתר שלך.

אם לדוגמא פתחתם בלוג על 3 נושאים, בואו נגיד... כדורגל, משחקי מחשב ומערכונים של הגשש החיוור ומישהו שהגיע לאתר כדי לקרוא על הגשש החיוור ויראה פרסומת הקשורה במדריך כדורגל כלשהו, הוא לא כל כך יתעניין בקניית המדריך הזה כי הוא בא לאתר לראות מערכונים של הגשש החיוור אז סביר להניח שהוא לא ילחץ על המודעה ויתעלם ממנה ומשאר המודעות או פשוט ילחץ אבל עם סיכוי מאוד קטן שהוא גם יקנה את המדריך כמו אנשים שאוהבים כדורגל למשל שיתעניינו במדריך הזה יותר.
אחוזי הלחיצה שלך ירדו וכך גם ההכנסות שלך והסיכויים לקבל מודעות רווחיות.

לסיכום, השיטה הכי טובה היא לייצר תוכן טוב שאנשים המבקרים באתר יתעניינו בנושא שבו מוצג התוכן באתר ואליו קשורות המודעות באתר.

אין תגובות: